• Понеділок-П'ятниця
  • 10:00 - 19:00
  • Субота: 10:00 - 16:00
  • Неділя: Вихідний

Процедура повернення товару

Клієнт має право на повернення товару протягом 14 днів з моменту здійснення покупки.

Для цього потрібно:

  • Надати квитанцію про оплату товару
  • Спакувати у фабричну коробку та відправити на склад постачальника

Якщо товар цілісний та відповідає специфікації, викладеній на сайті, повернення товару відбувається за рахунок Клієнта. Передоплата (за виключенням транспортних розходів) повертається Клієнту протягом 3 банківських днів з моменту отримання товару Постачальником.

Порядок рекламації товару

Рекламація – заміна пошкодженої деталі виробу або доукомплектація частини, якої не вистачає.

Для проведення рекламації потрібно:

  • Фото пошкодженої частини та її номер, відповідно інструкції
  • Фото коробки з етикеткою, в якій отримали виріб

Протягом двох тижнів виробник має надіслати будь-яким зручним для Клієнта перевізником нову деталь. Відправка відбувається за рахунок виробника.

Правила отримання продукції на Новій Пошті

Для убезпечення перенесення продукції Новою Поштою novaposhta.ua (або іншим перевізником) радимо робити обрешітку столів. Для крісел та стільців ця процедура не є обов'язковою.

Після отримання товару просимо Клієнтів ретельно перевіряти цілісність упаковки та її вмісту. Пошкоджена упаковка може свідчити про пошкодження товару під час транспортування. У випадку, якщо товар пошкоджено, Покупець складає акт претензію до Перевізника з додаванням фото пошкодженого товару - https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf.

Перевізник має відшкодувати страхову вартість виробу протягом двох тижнів.