• Понеділок-П'ятниця
  • 10:00 - 19:00
  • Субота: 10:00 - 16:00
  • Неділя: Вихідний
Гарантія

yesНа всі товари, які представлено в інтернет-магазині e-mebel.net.ua, надається гарантія..

yesДля того, щоби здійснити гарантійне обслуговування товару, Вам необхідно пред'явити представнику магазину чек про оплату товару, фото заводської етикетки товару або паспорту виробу.

yesМи співпрацюємо з низкою виробників, які несуть повну відповідальність за гарантійне обслуговування продукції, яка виготовляється.

yesПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (www.zakon5.rada.gov.ua)

Відповідно До Закону України

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів", товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути впродовж 14 днів, не рахуючи дня покупки, за таких умов.

  • заводська упаковка не пошкоджена, збережені фабричні ярлики, наклейки;
  • збережено товарний вигляд і споживчі властивості;
  • товар не використовувався, не піддавався збірці (монтажу);
  • наявність розрахункового документа..

Обмін або повернення

Щоби скористатися правом на повернення товару, магазину необхідно надати докази того, що виріб не був у експлуатації, збережено його товарний вигляд, відсутні зовнішні пошкодження (подряпини, потертості).

  • Повернення здійснюється за рахунок покупця.

Поверненню не підлягають

Процедура повернення здійснюється за допомогою будь-якого перевізника, якого ви можете вибрати самостійно. Повернення здійснюється за рахунок покупця.

  • матраци, (пір'яно-пухові вироби, білизна постільна)
  • постільна білизна, (білизна постільна)
  • подушки, (пір'яно-пухові вироби, білизна постільна)
  • ковдри, (пір'яно-пухові вироби, білизна постільна)
  • товари, які виготовлялися на індивідуальне замовлення: меблі з вибором тканини, корпусні меблі нестандартних розмірів тощо. (договір оферти пункт 1.3)

14 Закону № 1023,а також викладені в порядку № 108 та правилах роздрібної торгівлі різними групами товарів.

У разі виявлення недоліків або фальсифікації товару впродовж гарантійного або інших строків, встановлених обов'язковими для сторін правилами або договором, споживач має право вимагати прийняти товар неналежної якості, а продавець або виробник, так само, зобов'язані задовольнити його вимогу.

У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на якісні товари або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо зазначені недоліки виявлені в межах строку придатності.

Права споживача на обмін товару належної якості визначені ст. 20 Закону № 1023, викладені в порядку № 108 та всіх правилах роздрібної торгівлі й можуть бути застосовані тільки в разі повернення непродовольчих товарів.

Подробиці про доставку товару.