На всі товари, які представлено в інтернет-магазині e-mebel.net.ua, надається гарантія..
Для того, щоби здійснити гарантійне обслуговування товару, Вам необхідно пред'явити представнику магазину чек про оплату товару, фото заводської етикетки товару або паспорту виробу.
Ми співпрацюємо з низкою виробників, які несуть повну відповідальність за гарантійне обслуговування продукції, яка виготовляється.
ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (www.zakon5.rada.gov.ua)
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів", товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути впродовж 14 днів, не рахуючи дня покупки, за таких умов.
Щоби скористатися правом на повернення товару, магазину необхідно надати докази того, що виріб не був у експлуатації, збережено його товарний вигляд, відсутні зовнішні пошкодження (подряпини, потертості).
Процедура повернення здійснюється за допомогою будь-якого перевізника, якого ви можете вибрати самостійно. Повернення здійснюється за рахунок покупця.
14 Закону № 1023,а також викладені в порядку № 108 та правилах роздрібної торгівлі різними групами товарів.
У разі виявлення недоліків або фальсифікації товару впродовж гарантійного або інших строків, встановлених обов'язковими для сторін правилами або договором, споживач має право вимагати прийняти товар неналежної якості, а продавець або виробник, так само, зобов'язані задовольнити його вимогу.
У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на якісні товари або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо зазначені недоліки виявлені в межах строку придатності.
Права споживача на обмін товару належної якості визначені ст. 20 Закону № 1023, викладені в порядку № 108 та всіх правилах роздрібної торгівлі й можуть бути застосовані тільки в разі повернення непродовольчих товарів.
Подробиці про доставку товару.